Sunday, July 1, 2012

PENGENALAN DR KMM

assalammualaikum.. rindunye nak update blog nie.. haritu aku saje2 tulis nak lepaskan rindu..hehe oklah kalian.. aku dah nak masuk sebulan  3 hari menjadi student kmm!!.. terbaik wok.. aku dah mula terasa bahangnye menjadi pelajar matrikulasi..sumpah beb..aku agak gerun tau..mase 28 hb mei 2012, jam 2.30 petaang  aku sampai dihadapan pintu masuk kmm nie aku terasa jantung aku berdebar2 plak. macam nak jumpa kekasih hati debaran yg aku rasa tu. aku tak sangka sebegitu kuat degupan jantung aku. aku punye la risau dapat roomate yg tak best atau tak ngam gan aku..tapi alhamdullillah beb!!. aku dapat roomate gempak plak. nama roomate aku balqis, faten n wani. nanti next post insyaallah aku postkan gambar2 kami berempat yerr.. aku duduk kat aras satu.. bawah sekali senang nak pergi mane2.haha.tak penat kaki aku nak naik turun tangga hari2.hahaha.gembira aku tak keruan plak.
       


               uppsss....kalian.. aku dah lambat la..aku nak gi jogging.. dah janji gan budaak 'wing' aku nak gi jogging sesama.hahahahaha...aku dah ade azam baru..sebelum puasa nie... aku nak turunkan berat badan aku..ade hajat seseorg yg aku kena tunaikan... aku boleh punyerr...next entry aku sambung kisah di minggu orientasi yek!!!!bye..dada!!!!...

No comments:

Post a Comment