Sunday, July 22, 2012

PENGALAMAN BERBUKA BERSAMA TERSAYANG

20 JULAI 2011- tarikh ini merupakan tarikh yang sgt istimewa buat  natrah n aiman. First time buka puasa dengan aiman. Natrah tak sangka yang Aiman serius nak buka puasa gan kami sekeluarga. seriously, natrah malu plus segan masa makan dengan aiman dekat sebelah. Aiman macam steady je masa makan gan family natrah  hari tu..Natrah cuba sedaya mungkin menutup perasaan malu yg meloncat-loncat dalam hati natrah time tu. seram tau tak... dah la pas makan  kami pergi solat terawih sama2.. Aiman sebijik macam leader of the family masa jalan gan natrah n mak. seronok tak kepalang natrah rasa masa tu. Natrah tak pernah sangka akan ade seorang yang istimewa akan makan buka puasa dengan natrah ... sekalian dengan family..
    pengalaman yang terbaik sangat untuk Natrah yang kenyataanya baru first time  jejak dalam alam relationship. takut tu memang ada sbb Natrah sangat takut ditinggalkan.. tapi.. natrah yakin dengan aiman.
    FYI , lagi 2 minggu natrah nak hadapi satu exam besar dalam hidup natrah... ups( ujian penilaian semester), semua pelajar kmm akan hadapi exam nie.. tolong la doakan natrah boleh buat yang terbaik punyerr... natrah nak skor supaya natrah dapat masuk upsi. dapat bantu anak bangsa jadi hebat  macam orang2 hebat!!!!...

No comments:

Post a Comment