Thursday, December 27, 2012

HARI INI DALAM SEJARAH

HAH!!!! HARI INI DALAM SEJARAH!!!! 


Aku ari nie first time tertido masa lecture fizik!! OMG. nasib baik tak lama... cuma dlam 15 minit je aku agak kritikal kengantukan dalam kelas td!!!... hahahahaa... aku  ingat aku banyak terlepas rupanya tak la sgt.. Kawan aku NAJIHAH.. die selamatkan akku dan kembalikan aku ke dunia nyata!!!.. takpe.. aku janji yg itulah kali pertama dan kali terakhir aku tertido kat dlm kelas!!!!... JANJI!!! Tak mau tertido lagi!!!..

 !!HARI INI SENGAL!
Hari ni aku nyirap jerrrr dengan ketua assignment promotion aku!!!. die dah la tak siap powerpoint pastu nak mara2 kat aku.. aku dah la tak suka dengan die.. kami sibuk2 bincang pasal assignment.. die bole suka2 jerr... bukak video MY GIRL kat dlam netbook aku!!! benci sgt!!!!... haaaahhhhhh!!!!!.

 hehe.. RINDU!!! sangat  sangat rindu nak balik umah!!!.... nak jumpa semua orang kat kl!!.. nak pergi karaoke!!!!..hahahahaahhahaha...... kalau boleh laaa.....

OMG!!!!!!..... RINDU DAN TAK SABAR!!!!!!!!
nak jumpa kekasih hati !!!!!!
see you next time!!.. -NC-

No comments:

Post a Comment