Saturday, September 29, 2012

Cinta Hatiku


Gadis bernama Syaidatul Natrah nie banyak memberi harapan keapada ku,dulu sebelum aku mengenali beliau,segala masalah aku tak tahu nak di cerita kandengan siapa,sejak aku mengenali beliau,hidup aku berubah dengan sekilip mata,walau susah mana pun aku,segala masalah aku dpat di kongsikan bersama orang aku sayangi...

walaupun dia bejauh dari aku,aku amat merindui dia,aku risau akan keselamat dia di sana...

dalam percintaan mesti ada sedih,ada gembira,ada yang teristimewa dan macam-macam lagi,walaupun aku selalu marah pada dia,aku marah sebab aku sayangkan dia,aku perbuatan aku agak kurang ajar dengan dia,tapi aku akan mengalah walau bagaimana pun,sebab aku bukan orang yang jenis suke mengalah,tapi untuk mempertahankan hubungan ini,aku cuba mengalah... hati seorang perempuan mudah kecewa,mudah terasa,apa salah-nyer kita sebagai seorang lelaki cuba mengalah dengan orang yang kite sayang demi untuk kekal kan cinta yang telah Allah berikan pada kita.... :)

akan ku jadikan dia yang HALAL untuk aku,aku jadikan die isteriku yang SAH!!!! hingga ke akhir hayat kami,aku nak sangat hidup bersama dengan orang aku sayangi iaitu Syaidatu Natrah!!!!!!

!!!!doakan kebahagiaan kami!!!!

No comments:

Post a Comment