Saturday, April 14, 2012

♥ You Are Number One For Me ♥

2.0 makan burger,tapi kali nie lambat pulak sayang kite makan,aku pulak yang habis dulu,hahahahahahaha.....apa-apa pun aku suke cara die,semuanye lengkap bagi aku,dah lama aku cari cinta yang sejati,akhirnya aku jumpe jugak si die nie,ade makna aku tak dapat masok GIAT MARA,mungkin Allah nak tunaikan hajat aku nie yang nak cari pasangan hidup,walaupun member aku masing-masing masih tetap dengan pasangan masing-masing,aku pun nak jadi macam member aku yang masih still dengan cople masing-masing....:)

time bile la Natrah ambik gambar aku tengah dok melantak ayam MCD.hahahahahahaha.....suke sangat die tengok aku pakai baju nie,tapi takpe masa keluar pun die pakai baju colour sama dengan aku,walaupun aku jalan dengan member aku,aku masih still nak jalan dengan si die...,memang CANTIK SANGAT la si die nie,sebab tu aku tak nak lepaskan si die...

aku harap sangat Natrah nie pasangan yang terbaik untuk aku,harap jodoh kami akan kekal sehingga ke akhir hayat kami....

 YOU ARE NUMBER ONE FOR ME 

1 comment:

  1. Great post, you have pointed out some superb details, I will tell my friends that this is a very informative blog thanks.
    IT Company India

    ReplyDelete