Tuesday, April 10, 2012

Sakit Kepala!!! ♥

Assalammualiakum....,hari nie 10.4.2012,hujan pulak pagi tadi,sakit kepala kembali balik,atoiyai!!!,nak selesaikan masalah nie kite hendaklah tidornye,hahahahahahaha....banggun-banggun mesej my ,nak jemput die pergi kerja,maklum la tak yakin aku nak bagi die jalan sorang-sorang pergi kerja,takot jadi apa-apa kat die,masa kerja bole pulak kawan die cuti,tapi tak ape,aku kan ade so kena lah teman die,tapi tak lame la sebab banyak benda nak kena buat,time teman die la sakit kepala aku hilang,hahahahaha...,mungkin esok die dah berhenti keje sebab nak tolong mak die,apa-apa pun aku sentiasa backup my  nie,sebab die lah yang banyak mengubah cara hidup aku sampai ke hari nie...

                                                                      tq my dear 

Terbaik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment