Tuesday, April 3, 2012

kisah someone that special to NATRAH

pening giler nak cari cerite yg best untuk dikongsi. last2 ade ilham datang bg aku cadangan untuk cerita pasal AIMAN...
Jejaka ini  merupakan jejaka yang berjaya membuka pintu hati aku.. aku mengenali die sebagai seorang yang sangat baik.Sungguh, die sangat memahami aku sebagai seorang yang sangat egois dalam hidup.aku bukan seorang yang senang mengakui perasaan aku tapi akhirnye die berjaya buat aku mengakuinya. aiman seorang yang kelakar dan mampu buat aku kembali ceria di saat aku sangat sedih dengan sikap orang2 sekeliling aku.Ada sesuatu di sebalik personaliti aiman yang telah membuat aku jatuh hati pada die. bile aku lihat aiman lekat pelekat pada kertas membuatkan aku tertarik pada die.cara die yg teratur membuatkan aku tertarik untuk mengenali diri orang yang bernama aiman ni.he also a very  simple person.
pandangan aku yer kali nie..Aiman seorang yang bijak bermain dengan ego aku. Die tetap dengan pendirian die aku rasa walaupun sungguh pelbagai cara telahpun aku lakukan agar die tidak jatuh hati kat aku..tapi.. lain pulak jadinye kini. pandangan mata aku menyatakan AIMAN memang kacak.. nak dibandingkan dengan aku...huh..biarlah...
Akhir sekali aku nak katakan yang aku memang menyayanginye..tq for accept me as i am!!!!bye..
Tapi Maha Pencipta, ibu ayah, dan keluarga tetap yang teratas dalam hidupku....hihi..

No comments:

Post a Comment