Sunday, April 8, 2012

First date in jobs and someone special!!!!

8 april merupakan hari pertama aku mulakan kerja baru aku... pagi2 lagi my love ade pagi sms kate gudluck  untuk hari pertama... best sangat... kakak hantar pergi kerje..banyak perkara baru aku blajar... aku tukar pakaian kat patung, aku kira stok baju... aku hias patung dgn perhiasan dan sbgnye.. anak majikan tempat aku kerja tu merupakan seorang yng sangat fanatik pada bintang... semua kat badan die mesti ade corak bintang. nak diikutkan kat situ memang takde waktu rehat tp kami boleh pegi beli makanan kat luar..aku balik kul 7.30 malam..hehehe....
    waktu makan tengah hari.. my love temankan aku pegi beli mkanan.. aku dah la x brape fasih gan keadaan sekeliling tu... ikut je la si dia...masa solat zohor plak.. ade adegan mengejut..tetibe die bole muncul kat situ untuk bg kad topup....hahaha... hensem plak kalau si die pakai baju hitam tu...aku suke sangat... nampak smart!!!
petang tu.. die ambik aku.. sblum balik singgah kat pasar malam dulu. belikan ape2 yg patut.. boleh plak saat tu kite terserempak dengan akak.. happy sgt tau tak????
   best sangat waktu balik tu... dah la hujan.. kami kena tunggu sekejap sementara tunggu hujan berhenti.best tau kalau berbual dengan die..teringin nak berbual dgn die tanpa gune panggilan 'aku kau' ....hahaha...Nak tau tak??? masa tu die pakai baju hitam time  jumpa waktu zohor td tu plak... memang aku suke tgk bj tu...kami jalan kaki sampai kat rumah aku.. betul2 masuk masjid.. die pun patah balik ke rumah die.. sungguh..dalam perjalanan tu.. aku bole lagi kena bahan..pasal kwn aku yg minat kat die...sabor je lah!!! giler aku tak jelos... hahahahaha..
ok la kot... itu je nak report.. bye..
hope enjoy yerrr....
    

No comments:

Post a Comment