Monday, April 2, 2012

Dulu Sorang,Sekarang Berdua

Assalammualiakum....,dulu aku update blog dengan seorang diri,bile hati aku dah di miliki,berdua pulak aku update blog nie,dah lame betol aku tak update blog nie,sejak aku di kecewakan oleh seseorang yang aku ingin miliki,tapi apakan daya,die pun telah di miliki,aku pun telah di miliki jugak,mungkin yang aku miliki nie lebih baik daripada si die,hahahahaha...,saje nak test ayat power,jangan percaye ape yang tulis nie,kikikikikikiki.....,aku lame tak update blog sebab buzy gan kerja aku sebagai promoter di The Store...


aku nak kenalkan nie lah orang yang telah ketuk pinta kereta aku untuk tumpang,untuk hidup bersama gan aku dan ingin memahami diri aku yang sebenar (James Baum-dirinya sebenar) lebih kuarng macam tu la lirik lagu tu,hahahaha...,name si die Syaidatul Natrah binti Zawari,kami harap jodoh kami hingga ke akhir hayat,amin...

bye,assalammualiakum.................

No comments:

Post a Comment