Wednesday, April 18, 2012

GEMENTARNYE!!

hari nie 18 April, aku tgh dedebar untuk esok. Esok aku akan ade retest jpj. hope sangat aku dapat lulus dengan jayanye esok. penat sungguh semalam my<3 ngajar aku masuk parking la.. buat 3 pointer la..terhebat sangat..dah sampai kat area rumah aku tu..aku temankan die bawak keluar kereta die dari perkarangan masjid..hahahaha..lawak sungguh!!! sempoi pulak aku smalam, pakai tracksuit gan t shirt  aje...
 selesai ajar aku parking gan 3 pointer kat taman permaisuri, kami singgah minum cendol.. comel betul tgk my <3 makan cendol... die nak asingkan jagung dr masuk kat sudu die... hehehe...
petang tadi aku tertido masa tengah texting gan si die..tibe-tibe aku nampak my <3 kat dalam umah aku.. tgh berborak gan mak n akak..pastu ade sesuatu tau yg tetibe buat aku malu!!!
hah.. terus  aku tersedar... malu betul sampai aku dapat rasa muka aku kebas bile bgn dr tidur petang tu.. hebat betul penangan mimpi tu pada aku sampa boleh rasa pipi aku blushing time tu...hahahahahaaha.. mimpi tu berterusan plaktapi aku tak berapa ingat nak story kat fren...hehehehe

PROGRESS TERBARU:
sekarang nie si die dah mula tukar panggilan kat aku... dulu die just panggil aku 'awk' tapi sekarang nie die mula panggil aku dgn panggilan yang agak mesra... great.. ade perubahan baru dalam perhubungan nie...terbaik wokkk!!!! hahahaha...
I <3 aiman...

No comments:

Post a Comment