Sunday, April 1, 2012

hari tanpa kerja!!!

hari ni..hari kedua aku meninggalkan tempat kerja aku..
Nak tau tak kawan2.. aku sebenarnye sangat seronok dalam mengenal hati budi seseorng.. setiap yang berlaku pasti ade hikmahnye kan.. tu aku percaya sebab banyak pengalaman yang mengajar aku.. kalau aku tak kerje kat the store mesti aku takkan mengenali si dia ni..kebenaran.. aku mula2 memang tak nak keje kat situ.. bosan kate aku... hahahaha
tapi bile dah keje.. masuk bulan kedua.. nampaknye tuhan tunjukkan hikmahnye.. aku sekarang ade banyak kawan... ade someone special yang akhirnye berjaya ketuk pintu hati nie...
EGO!!!
selama aku hidup.. memang seronok melayan karenah ego aku nie.. orang2 sekeliling aku pun kenkadang hilang sabar dgn aku.. tapi kini aku harap sangat orang tu boleh sabar dengan aku... tengah cube nak kurangkan ego yang dah membukit kat dlm diri ni...hahahaha.. kite tunggu dan lihat berjaya atau tidak..
Bagi yg membaca,kalau ade cara untuk aku kawal ego ini... jgn segan kongsi yer!!!!
ape pendapat semua kalau pink dan kereta bergabung???bye!!!hihi

No comments:

Post a Comment