Sunday, April 1, 2012

what a wonderful day!!!!

Assalammualaikum teman2.. salam perkenalan untuk semua... boleh kenal aku dgn nama natra.. aku seorang penulis bebas yg ingin sekali berkongsi kegembiraan dan kesedihan yg sering aku dan si dia alami... ade seorang kawan sekerja aku pernah ckp yg setiap cerita atau masalah kita perlu dikongsi agar tidak membebani fikiran yg diberikan...
aku mulakan penulisan aku dengan cerita yang sangat gembira...
pagi tadi aku kuar dengan 'someone special'... mengikut perancangan, aku teman die shopping baju yang  dia aim sangat2 tu.. tapi lepas sampai kat sana lain pulak jadinye..aku balik yang dapat ape yg aku nak.. hahaha.. phone case warne pink... cute sangat.. hari ni...dari aku masuk ts tu sampai keluar dr situ jugak, aku asyik nampak barang, baju, kasut, n bear yg sangat comell... warna pink..hehehehe.. pastu makan dgn die.. mkn mcd... memang smart sangt tempat yg die pilih... sabar je la .. die buat lawak lagi tu..  ukur had fries kitaorg makan... siape makan lg banyak.. dah tentu2 die... hahahahahaha...  sebenarnye same je kot...hihihi.. tapi best sangat sebab hari nie kuar.. gelak aje.. happy sangat2 tau tak.. kenyataan aku memang tak pandai bab shopping2 nie.. selama ni pun.. aku teman je mak aku gan akak aku..hahahaha.. tapi ari nie.. jujur aku memang jadi diri aku sendiri....malu sebenarnye sbb ni first time kuar gan lain jantina tau!!! hahahaha
k la ni je aku nak cerita hari ini..sok aku cerita lagi yerr... bye!!
hope enjoy my story!!! assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment