Friday, April 13, 2012

BESTNYE!!!!

smalam keluar gan si die... best sgt walaupun kuar berempat tapi die still jalan dengan aku..hahahaha..die tak rasa segan pun jln gan aku walaupun penampilan aku saat tu aku rasa agak selekeh!!!hihi
Nak tahu progress terbaru dlm relationship kami??? hihihi.... sekarang ni, aku dah boleh kurangkan penggunaan panggilan'aku kau' dalam perbualan dgn si die... seronok tau... sebab ada perubahan dalam perhubungan nie...
Seronok jugak bile die tanye pendapat aku untuk beli baju die... hihihi... n die teruje sgt utk tlg aku cr baju yang sama gan warne baju die... hahahaha.... 
Hari tu kami keluar pakai baju yg sama warne kannn.... bole tgk kat post yg die update ari tu...hihihi... kenyataan kawan, aku selongkar almari aku nak cr bj tu...hihihihi...
Ape yg nak dilakukan untuk next progression dlm relationship kami????.. cr keberanian untuk katakan isi hati..mungkin...
yang penting... AIMAN, natrah sygkan aiman tau!!!! hihihi...

No comments:

Post a Comment